Άκυρο από την ΕΠΟ στη Super League και -3 στις ομάδες χωρίς αδειοδότηση!

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Έριξε… πόρτα στη Super League η ΕΠΟ.

Στην Εκτελεστική Επιτροπή της Ομοσπονδίας αποφασίστηκε (με ψήφους 12-5) να απορριφθεί το αίτημα των ομάδων της πρώτης κατηγορίας, που είχαν ζητήσει να καταργηθεί το -6 για τους συλλόγους που δεν εξασφαλίζουν αδειοδότηση, όπως μετέφερε ο Άρης Ασβεστάς στον ΣΠΟΡ FM 94,6.

Ο Συνεταιρισμός είχε αποφασίσει (με ψήφους 8-6) να αιτηθεί μεγάλη ελάφρυνση των σχετικών ποινών και να μην αφαιρούνται βαθμοί σε τέτοιες περιπτώσεις, αλλά να διατηρηθεί ο περιορισμός μεταγραφών. Ωστόσο, η ΕΠΟ αποφάσισε να κάνει -3 το -6.

Την πρόταση που έγινε στην τηλεδιάσκεψη της Λίγκας υπερψήφισαν ΑΕΚ, ΑΕΛ, Άρης, Αστέρας, Παναθηναϊκός, Πανιώνιος, Λαμία και Ολυμπιακός, ενώ υπέρ της αφαίρεσης 3 βαθμών (που πέρασε εν τέλει) ψήφισαν οι ΠΑΟΚ, Ξάνθη, Παναιτωλικός, Βόλος, Ατρόμητος και ΟΦΗ.

Υπέρ τάχθηκαν οι τέσσερις εκπρόσωποι της Λίγκας. Δηλαδή, οι κ.κ. Μηνάς Λυσάνδρου, Μάκης Γκαγκάτσης, Τάκης Αγραφιώτης, Βαγγέλης Ασλανίδης, συν το μέλος της ΕΠΟ, Σταύρος Ψαρόπουλος.

sportfm.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *