Βαριά «καμπάνα» σε Τούρκους ναυτικούς του Ελ. Βενιζέλος – Έσπασαν την καραντίνα

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ακριβά θα πληρώσουν την ανευθυνότητά τους να σπάσουν την υποχρεωτική καραντίνα των 14ων ημερών, δυο Τούρκοι ναυτικοί του πλοίου Ελευθέριος Βενιζέλος.

Βρέθηκαν να κυκλοφορούν έξω από το ξενοδοχείο της παραλιακής όπου είχαν τεθεί σε καραντίνα με αποτέλεσμα να τους επιβληθεί χρηματικό πρόστιμο 5.000 ευρώ στον καθένα.

Αξίζει να σημειωθεί  ότι η καραντίνα λήγει το ερχόμενο Σάββατο.

Οι επιβαίνοντες στο Ελευθέριος Βενιζέλος που δεν έχουν διαγνωστεί θετικοί στον κορωνοϊό, παραμένουν σε καραντίνα σε ξενοδοχεία, όπως προβλέπει το πρωτόκολλο και στη συνέχεια προβλέπεται να γίνει ο επαναπατρισμός τους.

Το πλοίο, είχε μισθωθεί στην Τουρκία και απέπλευσε από τον Πειραιά στις 7 Μαρτίου, με πλήρωμα Έλληνες ναυτικούς για το Τσεσμέ, απ’ όπου παρέλαβε περίπου 350 ναυτεργάτες και απέπλευσε δύο μέρες αργότερα, στις 9 Μαρτίου, με προορισμό το ισπανικό λιμάνι Καντίθ, κοντά στη Σεβίλλη. Οι ναυτεργάτες μετέβαιναν εκεί για εργασίες ανακατασκευής κρουαζιερόπλοιου.

Πηγή: skai.gr

TAGGED:
Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *