Ουγγαρία: Φυλάκιση σε όσους παραπληροφορούν για τον κορωνοϊό

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Φυλάκιση πέντε ετών θα επιβάλλεται σε όσους χρησιμοποιούν τον κορωνοϊο για παραπληροφόρηση των πολιτών σύμφωνα με τον νέο νόμο που ετοιμάζεται να περάσει η κυβέρνηση της Ουγγαρίας.

Με ποινές φυλάκισης θα έρχονται αντιμέτωποι όσοι προβαίνουν σε παραπληροφόρηση για τον κορωνοϊό σύμφωνα με το νέο νόμο που σκοπεύει να περάσει η κυβέρνηση της Ουγγαρίας.

Ο Βίκτορ Ορμπάν, του οποίου το κόμμα έχει τα δύο τρίτα της πλειονότητας των εδρών στο κοινοβούλιο, αναμένεται να θέσει σε ψήφιση το νομοσχέδιο από αυτή την εβδομάδα.

Σύμφωνα με αυτό, θα επιβάλλονται ποινές φυλάκισης μέχρι και πέντε χρόνια για όσους σκόπιμα χρησιμοποιούν τον κορωνοϊό για να παραπληροφορήσουν τους πολίτες της Ουγγαρίας.

Να θυμίσουμε ότι η Ουγγαρία μετρά 408 επιβεβαιωμένα κρούσματα και 13 θανάτους μέχρι στιγμής από τον κορωνοϊό.

Πηγή: athensvoice.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *