Κορωνοϊός: Τέταρτος νεκρός, νοσηλευόταν στο ΑΧΕΠΑ στη Θεσσαλονίκη

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Τους τέσσερις έφτασαν οι νεκροί από τον κορωνοϊό στην Ελλάδα καθώς όπως ανακοίνωσε ο διοικητής του νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ πέθανε ένας από τους ασθενείς που νοσηλεύονταν στο νοσοκομείο.

Το Σάββατο είχαν χάσει τη ζωή τους άλλοι δύο ασθενείς, ένας 67χρονος, με υποκείμενα νοσήματα, ο οποίος εισήχθη στο Γενικό Νοσοκομείο Ζακύνθου στις 12 Μαρτίου και από τότε νοσηλευόταν διασωληνομένος στην ειδική μονάδα απομόνωσης και ένας 90χρονος ο οποίος διαγνώστηκε θετικός στον ιό την Τετάρτη 11 Μαρτίου και είχε εισαχθεί με πνευμονία στο Γενικό Νοσοκομείο Πτολεμαΐδας.

Ο 67χρονος πριν λίγες ημέρες είχε συνοδεύσει συγγενικό του πρόσωπο, που νοσηλευόταν στο πανεπιστημιακό νοσοκομείο του Ρίου. Αμέσως μετά ο άτυχος άντρας άρχισε να εμφανίζει συμπτώματα του ιού.

Όπως αν το protothema.gr σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, πρόκειται για τον 53χρονο εργαζόμενο του νοσοκομείου Καστοριάς, ο οποίος είχε προσβληθεί από τον κορωνοϊό.

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *