Γιατί ευχαρίστησε τους Υπουργούς ο Μητροπολίτης Συμεών / Τι ζήτησε για την Ι.Μ Φθιώτιδας – ΒΙΝΤΕΟ

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Για εμάς το Νοσοκομείο είναι ένα Πανεπιστήμιο. Γιατί όπου υπάρχει πόνος γνωρίζει κανείς τον εαυτό του. Γνωρίζει να αγαπά, γνωρίζει να αγαπιέται. Είναι η 3η φορά που βρίσκομαι στο Νοσοκομείο και είναι η ωραιότερη σήμερα” τόνισε μετά το πέρας των εγκαινίων ο Μητροπολίτης Φθιώτιδας κ.κ Συμεών ο οποίος ευχαρίστησε τους Υπουργούς Υγείας και Οικονομικών για την παραχώρηση του Ιερού Ναού του Αγίου Νεκταρίου στην Μητρόπολη Φθιώτιδας συμπληρώνοντας: ” …παρακάλεσα και θέλω να ευχαριστήσω πολύ τον Υπουργό Υγείας αλλά και των Οικονομικών να μας παραχωρήσει στην Ιερά Μητρόπολη Φθιώτιδας τον Ιερό Ναό του Αγίου Νεκταρίου. Η Ιερά Μητρόπολη άμεσα θα τον αποκαταστήσει για να είναι το ορμητήριο της Αγάπης”.

 

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
1 Σχόλιο
  • Ο ΕΝΑΓΚΑΛΙΣΜΟΣ ΜΕ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΔΕΝ ΩΦΕΛΕΙ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΕ. ΠΩΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΞΕΤΕ ΑΥΡΙΟ ΑΝ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΑΝΤΙΕΥΑΓΓΕΛΙΚΑ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΑ ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *