Λαμία: Ρομά άρπαξαν κινητό από πιτσιρίκια που έπαιζαν στην πλατεία (εικόνες)

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Δυστυχώς δεν υπάρχει ημέρα στη Λαμία που να μην καταγραφούν περιστατικά παραβατικότητας με πρωταγωνιστές ρομά….

Αυτή τη φορά την πλήρωσε μια παρέα παιδιών που έπαιζαν στην πλατεία που βρίσκεται έξω από το 7ο Δημοτικό Σχολείο, στο Παγκράτι. Την ώρα που τα πιτσιρίκια έπαιζαν αμέριμνα δύο νεαροί ρομά, ηλικίας περίπου 18 ετών, έβαλαν στο μάτι ένα κινητό τηλέφωνο που τα παιδιά είχαν ακουμπήσει σε ένα τοιχάκι . Με γρήγορες κινήσεις οι δύο δράστε το άρπαξαν και το έβαλαν στα πόδια.

Τα παιδιά άρχισαν να φωνάζουν και σε λίγο όλη η γειτονιά βγήκε στο δρόμο για να δει τι συμβαίνει.

“Είμαστε απελπισμένοι και απογοητευμένοι. Δεν μπορεί να συμβαίνει αυτό κάθε τρεις και λίγο. Η παραβατικότητα των ρομά μας έχει φέρει στα όρια μας. Κάτι πρέπει επιτέλους να γίνει”  δήλωσαν στο LamiaNow οι γονείς των παιδιών αλλά και άλλοι κάτοικοι της περιοχής.

22 6 33 4 1 32

 

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *