Η Google σκοπεύει σύντομα να αρχίσει την καταγραφή δισεκατομμυρίων συναλλαγών που πραγματοποιούνται μέσω πιστωτικών ή χρεωστικών καρτών, προκειμένου να διαπιστωθεί το κατά πόσο αποδίδουν οι διαδικτυακές διαφημίσεις, οδηγώντας τους καταναλωτές σε αγορές προϊόντων offline.
Έτσι, οι διαφημιστές θα μπορούν να συλλέξουν στοιχεία σχετικά με την επιτυχία της διαδικτυακής τους καμπάνιας, αξιοποιώντας τα σχετικά δεδομένα που θα παρέχονται από την υπηρεσία Google Attribution.
Ανακοινώνοντας το νέο της εγχείρημα, η Google δήλωσε ότι η νέα πλατφόρμα θα καταγράφει περίπου το 70% των συναλλαγών μέσω χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας, που πραγματοποιούνται στις ΗΠΑ.
Φυσικά, η κίνηση αυτή της εταιρείας έχει προκαλέσει πλήθος αντιδράσεων, με επικριτές της να υποστηρίζουν ότι η νέα υπηρεσία αποτελεί παραβίαση του ηλεκτρονικού απορρήτου.