Μετά την Πελοπόννησο και τη Θεσσαλία ο Σταύρος Θεοδωράκης συνεχίζει στη Στερεά Ελλάδα την προεκλογική του εκστρατεία από αυτή την Κυριακή 14 Απριλίου.
Πρώτος σταθμός του… βαν η Λαμία και ακολουθεί η Χαλκίδα. Ο επικεφαλής του Ποταμιού μαζί με υποψήφιους ευρωβουλευτές και στελέχη του Κινήματος θα έχει σε όλες τις περιοχές συναντήσεις με παράγοντες της τοπικής κοινωνίας και οικονομίας.

Hπεριοδεία γίνεται με το βαν του Ποταμιού
Δείτε την ανάρτηση:






























ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΑΘΗ ΣΤΑΥΡΟ!!! ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΑΡΓΑ!!!
Σε πιστέψαμε,σε στηρίξαμε ,μας πρόδωσες. Τι ζητάς τώρα Σταύρο?
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΡΙΟΣ: Τώρα πια,είσαι ανάμνηση παλιά.
Σταμάτα την περιοδεία και πήγαινε στον φίλο σου τον Τσίπρα που στήριξες με τόσο πάθος.