Στάση εργασίας την Πέμπτη των εργαζομένων στα Νοσοκομεία

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Στάση εργασίας 7πμ – 3μμ και συγκέντρωση στις 7 ώρα το πρωί έξω από το υπουργείο Εργασίας, προγραμματίζει για αύριο η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων στα Δημόσια Νοσοκομεία (ΠΟΕΔΗΝ), διεκδικώντας την ένταξη των εργαζομένων στα νοσοκομεία, στα Βαρέα και Ανθυγιεινά Επαγγέλματα.

Διαμαρτύρεται επίσης για την καθυστέρηση στην έκδοση των συντάξεων, αναφέροντας ότι «οι εκκρεμείς συντάξεις ξεπερνούν τις 10.000 για τους εργαζόμενους στο Δημόσιο και τις 3.000 για εργαζόμενους στα Νοσοκομεία. Τώρα εκκαθαρίζονται οι συντάξεις που υποβλήθηκαν Φλεβάρη του έτους 2017».

Η ΠΟΕΔΗΝ, ζητά συνάντηση με την υπουργό Εργασίας Ε. Αχτσιόγλου αναφέροντας ότι δεν μπορεί να το παίζει «Πόντιος Πιλάτος» και αναρωτιέται: «πώς μπορεί να προσφέρει αξιοπρεπείς υπηρεσίες ο επαγγελματίας υγείας στα 67 έτη που συνταξιοδοτείται με τέτοια εργασιακή εξουθένωση και δυσμενείς συνθήκες εργασίας;».

 ΑΠΕ-ΜΠΕ

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *