ΑΔΕΔΥ: Στον «πάγο» αύριο, Τρίτη, το Δημόσιο -Παναττική στάση εργασίας

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Η κινητοποίηση, στην οποία μεταξύ άλλων συμμετέχουν και οι εργαζόμενοι στην τοπική αυτοδιοίκηση (ΠΟΕ-ΟΤΑ), θα ξεκινήσει στις 12:00 το μεσημέρι και θα συνεχιστεί μέχρι το τέλος της βάρδιας.

Οι δημόσιοι υπάλληλοι, με κάλεσμα της ΑΔΕΔΥ και των δευτεροβάθμιων σωματείων τους, θα συγκεντρωθούν στις 12:30, μπροστά από το υπουργείο Οικονομικών.

Η κινητοποίηση γίνεται με τα εξής αιτήματα:

-Χορήγηση 13ου και 14ου μισθού από 01/01/13 σε όλους τους Δημοσίους Υπαλλήλους.
-Αμεση επανανομοθέτηση του 13ου και 14ου μισθού στα επίπεδα του 2010 (ένας μισθός τα Χριστούγεννα, μισός μισθός Πάσχα, μισός μισθός επίδομα αδείας), πριν τις περικοπές των μνημονίων
-Αμεση ρύθμιση για τα Β.Α.Ε. και το επίδομα επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας.

Πηγή: iefimerida.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *