Λαμία: Διαιτητής κατέθεσε μήνυση σε παράγοντα για απειλή και εξύβριση / Κινδυνεύει με φυλάκιση μέχρι δυο χρόνια!

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Και τρίτο ημίχρονο είχε αναμέτρηση του τοπικού πρωταθλήματος ανάμεσα στη Νίκη Αγίας Παρασκευής και τον Οπούντιο Μαρτίνου το μεσημέρι του Σαββάτου.


Ο ρέφερι της συνάντησης Παπακωνσταντίνου, κατέθεσε μήνυση για απειλή της σωματικής του ακεραιότητας αλλά και εξύβριση, στο ΑΤ Λαμίας, εις βάρος παράγοντα της γηπεδούχου ομάδος.

52263857 305238646804175 5413897213950558208 n
Εικόνες lamiasports.com

Σύμφωνα με τα όσα έχουν γνωστοποιηθεί από το ρεπορτάζ ο παράγοντας της Νίκης Αγίας Παρασκευής αναζητείται στο πλαίσιο του αυτοφώρου.

Έχει σχηματιστεί δικογραφία εις βάρος του   και σύμφωνα με τη νομοθεσία κινδυνεύει με φυλάκιση έως και δύο χρόνια. Σημειωτέον οι άνθρωποι της Νίκης σημειώνουν πως ότι συνέβη, έγινε εκτός αγωνιστικού χώρου. Απ’ ό,τι φαίνεται η υπόθεση θα πάρει το δρόμο της δικαιοσύνης…

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *