Λήξη συναγερμού στην οδό Παπαδιαμαντοπούλου – Η “βόμβα” ήταν… φελιζόλ

LamiaNow News

Ένας πολίτης είδε, όπως ανέφερε, ένα ύποπτο αντικείμενο που έμοιαζε με βόμβα μέσα σε κάδο στην οδό Παπαδιαμαντοπούλου. Άμεσα έσπευσαν στο σημείο και απέκλεισαν την κυκλοφορία από τη συμβολή της Παπαδιαμαντοπούλου με τη Μιχαλακοπούλου.

Μετά από τον σχετικό έλεγχο στον κάδο φάνηκε ότι το “ύποπτο” με μια πρώτη ματιά αντικείμενο ήταν απολύτως ακίνδυνο…MIXALAKOPOYLOY PAPADIAMANTOPOYLOY

πηγή newsit

 

Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *