Η πτώση από το μηχανάκι τις έστειλε στο… Νοσοκομείο Λαμίας! (εικόνες)

lamianow
lamianow
Απόlamianow

Στο Νοσοκομείο Λαμίας οδηγήθηκαν δύο νεαρές ηλικίας 22 και 23 ετών λίγο πριν τις 10.00 το πρωί. Αιτία η πτώση τους από το μηχανάκι στο οποίο επέβαιναν, λίγο μετά τον “Κένταυρο” στο ύψος του Ξεριά στην Ροδίτσα.

121

Το οδόστρωμα ήταν ολισθηρό και το δίκυκλο γλίστρησε με αποτέλεσμα οι δυο κοπέλες να πέσουν άτσαλα στο έδαφος. Άμεσα από τους διερχόμενους οδηγούς κλήθηκε το ΕΚΑΒ το οποίο τις διεκόμισε περισσότερο για προληπτικούς λόγους στο Νοσοκομείο Λαμίας αφού δεν έχουν χτυπήσει σοβαρά, πέρα από κάποιες αμυχές.

122 123 124 1

Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *