H γκρίνια έπιασε τόπο-Η Χριστουγεννιάτικη Φάτνη στήθηκε στην Πλατεία Πάρκου

lamianow
lamianow
Απόlamianow

Κάλιο αργά παρά ποτέ λέει ο λαός μας. Κάτι αντίστοιχο ισχύει και για την Χριστουγεννιάτικη Φάτνη στο Κέντρο της Λαμίας. Μετά από αρκετή γκρίνια και αρνητικά σχόλια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο Δήμος Λαμιέων “έστησε” την Φάτνη στην Πλατεία Πάρκου.

342 434

Share This Article
1 Σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *