Από την ημέρα που ο Νίκος Χατζηνικολάου ανέλαβε το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1, η μάχη για την τηλεθέαση με τον Αντώνη Σρόιτερ είναι σκληρή. Ο ΑΝΤ1 βρίσκεται σταθερά πρώτος στο γενικό σύνολο, ενώ ο Alpha παίρνει πάντα κεφάλι στο δυναμικό κοινό.
Η χθεσινή ημέρα, μπορεί να ήταν ίδια, όσον αφορά το πρώτος – δεύτερος, ωστόσο, ο Αντώνης Σρόιτερ, πραγματικά, “εξαφάνισε” το δυναμικό κοινό του Νίκου Χατζηνικολάου.
Το δελτίο του Alpha έκανε μέσο όρο 24,8%, σε αντίθεση με το δελτίο του ΑΝΤ1 που βρέθηκε μόλις στο 6,1%!
Όσον αφορά το γενικό σύνολο, ο Νίκος Χατζηνικολάου κράτησε την πρωτιά με 22,3%, έναντι 18,7% του Αντώνη Σρόιτερ!
*Oι ηλικίες 15-44 που υποτίθεται ότι είναι το δυναμικό κοινό για τους διαφημιστές επιλέγουν να δουν τον Αντώνη Σρόιτερ ο οποίος κυριαρχεί κατά κράτος του Χατζηνικολάου στο συγκεκριμένο κοινό. Τώρα θα πει κάποιος ποιοι αποτελούν αυτό το κοινό και ποιοι νέοι άνθρωποι, εκτός από τους πολιτικούς και τους δημοσιογράφους, παρακολουθούν τα συγκεκριμένα κανάλια την στιγμή που όλοι είναι με ένα κινητό στο χέρι;
Έτσι διαμορφώνεται η τηλεθέαση για τα δύο δελτία την τρέχουσα εβδομάδα:
Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου:
ΓΕΝΙΚΟ
ANT1 NEWS – 23%
ALPHA NEWS – 16,6%
ΔΥΝΑΜΙΚΟ
ALPHA NEWS – 16,6%
ANT1 NEWS – 13,4%
Τρίτη 7 Φεβρουαρίου:
ΓΕΝΙΚΟ
ΑΝΤ1 NEWS – 21,2%
ALPHA NEWS – 19,9%
ΔΥΝΑΜΙΚΟ
ALPHA NEWS – 24,5%
ANT1 NEWS –12,6 %
Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου:
ΓΕΝΙΚΟ
ΑΝΤ1 NEWS – 22,5%
ALPHA NEWS – 19,5%
ΔΥΝΑΜΙΚΟ
ALPHA NEWS – 20,2%
ANT1 NEWS – 11,4%
Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου:
ΓΕΝΙΚΟ
ΑΝΤ1 NEWS – 19,8%
ALPHA NEWS – 19,6%
ΔΥΝΑΜΙΚΟ
ALPHA NEWS – 24,7%
ANT1 NEWS – 10,7%
Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου:
ΓΕΝΙΚΟ
ΑΝΤ1 – 22,3%
ALPHA – 18,7%
ΔΥΝΑΜΙΚΟ
ALPHA – 24,8%
ANT1 – 6,1%
Δείτε εδώ πως εξελίχθηκε η μάχη των δύο ανδρών την προηγούμενη εβδομάδα
*Τα στοιχεία τηλεθέασης αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων.
Πηγή: zappit.gr