Κινδύνευσαν μαθητές από φωτιά σε λεωφορείο του ΚΤΕΛ Καβάλας

Πυρκαγιά ξέσπασε σε λεωφορείο του ΚΤΕΛ Καβάλας , στο οποίο επέβαιναν 48 μαθητές. Οι μαθητές , ο οδηγός και οι υπόλοιποι επιβάτες είναι καλά στην υγεία τους, αν και υπέστησαν σοκ.

Ήταν λίγο μετά τις 2 το μεσημέρι όταν ξέσπασε φωτιά στο πίσω μέρος του λεωφορείου που κινούνταν στην περιοχή του Αγ. Σίλα, με κατεύθυνση προς Κρυονέρι και Ζυγό μεταφέροντας μαθητές του 2ου Λυκείου Καβάλας.

Η φωτιά που προκλήθηκε από άγνωστη αιτία στο όχημα, κατασβέστηκε από την πυροσβεστική υπηρεσία που έσπευσε στο χώρο. Τα αίτια της φωτιάς ερεύνα το ανακριτικό τμήμα της Π.Υ. Καβάλας.

 

Πηγή

Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *