Πακιστάν: Έφηβος βγήκε μετά ζωντανός από ερείπια μετά από 50 ώρες!

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Σωστικά συνεργεία στο Πακιστάν ανέσυραν ζωντανό έναν 18χρονο, ο οποίος είχε θαφτεί κάτω από τα ερείπια εργοστασίου που κατέρρευσε κοντά στη Λαχώρη, όπου και παρέμεινε για 50 ώρες, ανακοίνωσαν σήμερα αξιωματούχοι.

Το αγόρι ήταν εγκλωβισμένο για περισσότερες από δύο μέρες μετά την κατάρρευση του κτιρίου και η οικογένειά του που το θεωρούσε νεκρό αναγνώρισε και έθαψε τη σορό ενός άλλου θύματος.

«Ο 18χρονος Μουχάμαντ Σαχίντ ανασύρθηκε ζωντανός έπειτα από 50 ώρες μετά την κατάρρευση του κτιρίου με την ευλογία του Θεού» δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο ο Μουχάμαντ Ουσμάν, ανώτερος διοικητικός αξιωματούχος στη Λαχώρη.

Το τετραώροφο εργοστάσιο Rajput Polyester κατέρρευσε το βράδυ της Τετάρτης και μέχρι στιγμής έχουν ανασυρθεί τα πτώματα 37 ανθρώπων από τα ερείπιά του. Κατασκεύαζε σακούλες πολυαιθυλενίου και βρισκόταν στη βιομηχανική ζώνη Σούνταρ, περίπου 45 χιλιόμετρα από το κέντρο της Λαχώρης.

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *