Δείτε πως μπορούμε να δημιουργήσουμε χρυσό… από το τίποτα [video]

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ο χρυσός δεν προέρχεται από τον πυρήνα της Γης, αλλά…
από συγκρούσεις αστέρων νετρονίου.
Σύμφωνα με ερευνητές του Κέντρου Αστροφυσικής Harvard-Smithsonian, τα άστρα νετρονίου είναι τα αστρικά υπολείμματα ενός αστέρα που έχει ολοκληρώσει τον κύκλο ζωής του και καταρρέει και αποτελούν τα κοσμικά αντικείμενα με τη μεγαλύτερη πυκνότητα στο Σύμπαν.

Οι προσομοιώσεις των ερευνητών έδειξαν ότι πράγματι μια σύγκρουση αστέρων νετρονίου μπορεί να παράξει χρυσό και άλλα βαρύτερα του σιδήρου στοιχεία σε πολύ μεγάλες ποσότητες και να τα διασκορπίσει στο Διάστημα

Μάθετε περισσότερα για την προέλευση του χρυσού και πως μπορεί να δημιουργηθεί από το τίποτα, μέσω ενός υπέροχου animation βίντεο των David Lunney και Andrew Foerster που προβάλλεται στο Ted-Ed.

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *