Γκλέτσος σε Βούτση: Δεν δίνω αποθεματικά – Πάμε για διάλυση (photo)

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

«Σε λίγο δεν θα μπορούμε να μαζέψουμε ούτε τα σκουπίδια….», επισημαίνει  ο Απόστολος Γκλέτσος.

Δεν δίνει τα αποθεματικά του δήμου Στυλίδας στην Τράπεζα της Ελλάδας ο δήμαρχος της Στυλίδας, όπως ενημέρωσε σχετικά με επιστολή του τον αρμόδιο υπουργό Εσωτερικών Νίκο Βούτση.
Ο κύριος Γκλέτσος αναφέρει πως με την επιστολή απαντά στο έγγραφο του υπουργού, με το οποίο ζητούσε από τους δήμους να προχωρήσουν άμεσα στην κατάθεση των αποθεματικών τους στην ΤτΕ και τονίζει πως εάν προχωρήσει στην ενέργεια αυτή, τότε ο δήμος δεν θα μπορεί να λειτουργήσει.
«Πάμε για διάλυση» γράφει ο κύριος Γκλέτσος και επισημαίνει πως υπάρχει κίνδυνος από τον επόμενο μήνα να μην μπορεί να μαζέψει ούτε τα σκουπίδια.

gkletsos-voutsis-ena

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.