«Καθάρισε» τα χρέη του ΠΑΟΚ ο Σαββίδης

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ο Ιβάν Σαββίδης κατέθεσε διατραπεζικά 10,4 εκατ. ευρώ

Η 12η Μαΐου του 2015 μπορεί κάλλιστα να λογίζεται στο εξής ως ιστορική μέρα για τον ΠΑΟΚ, καθώς αλλάζει σελίδα, αφήνοντας πίσω του «αμαρτίες» του παρελθόντος.

Ο Ιβάν Σαββίδης κατέθεσε διατραπεζικά ποσό 10,4 εκατ. ευρώ, όσο και το πρωτογενές σύνολο του χρέους της ΠΑΕ, στην Εφορία Θεσσαλονίκης κι έτσι ο «Δικέφαλος του Βορρά» είναι πλέον πεντακάθαρος! Μάλιστα ο ίδιος ο ισχυρός άνδρας της ΠΑΕ θα περάσει από τη ΦΑΕ το μεσημέρι για να δώσει πανηγυρικό τόνο στην εξόφληση του χρέους.

Μάλιστα η αποπληρωμή, που έγινε εφικτή μετά τη ρύθμιση των 100 δόσεων που προώθησε η κυβέρνηση, δεν έγινε με χρήση επιταγής, αλλά με κατάθεση ολόκληρου του ποσού σε τραπεζικό λογαριασμού του δημοσίου.

Παράλληλα, ο μεγαλομέτοχος πέρα από τα χρέη τακτοποίησε εφάπαξ και ένα χρέος 400.000 ευρώ από τις ρυθμισμένες οφειλές της ΠΑΕ (ύψους λίγο πάνω από το ένα εκατομμύριο ευρώ). Έτσι η μοναδική οφειλή που θα υπάρχει πλέον θα είναι οι τελευταίες δόσεις της ρύθμισης Ορφανού, που κι αυτές μέσα στους επόμενους μήνες θα εξοφληθούν.

Πηγή: sport-fm.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.