Π.Παπαιώαννου: “Αποχωρούμε από τον ΟΤΕ TV, αν δεν…” (Ηχητικό)

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ολομέτωπη επίθεση εξεπάλυσε ο πρόεδρος του ΠΑΣ Λαμία Πανουργιάς Παπαιωάννου μέσω του ΡΑΔΙΟ ΝΕΤ 101.9 και της εκπομπής “Σέντρα και Γκολ” με τον Παναγιώτη Κατσώνη. Ο ισχυρός άνδρας του ΠΑΣ Λαμία αναφέρθηκε στο γεγονός ότι ο ΟΤΕ ΤV αποφάσισε να μην καλύψει τηλεοπτικά την αναμέτρηση Λάρισα-ΠΑΣ Λαμία την ερχόμενη Κυριακή τονίζοντας πως κάτι πονηρό κρύβεται πίσω από αυτή την απόφαση.

 

Ο πρόεδρος της Λαμίας συμπλήρωσε πως αν δεν υπάρξει τηλεοπτική κάλυψη είναι διατεθειμένος να προχωρήσει ακόμη και σε αποχώρηση από τον ΟΤΕ ΤV λέγοντας πως τα 60.000 που μας δίνει ο ΟΤΕ είναι ψίχουλα. Ακούστε την συνέντευξη όπου στο φινάλε της ο Π.Παπαιωάννου μιλάει και για τον στόχο της ανόδου.

 

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.