7χρονος το έσκασε με το αυτοκίνητο των γονιών του

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Να διασχίσει μόνο του μέρος της πρωτεύουσας της Νορβηγίας, Όσλο, οδηγώντας το αυτοκίνητο της οικογένειάς του, κατόρθωσε τη Δευτέρα ένα αγόρι επτά ετών, προτού γίνει αντιληπτό από την τοπική αστυνομία.

Όπως ανακοίνωσαν οι αρχές του Όσλο, ο επτάχρονος «κατάφερε να πάρει τα κλειδιά από το σπίτι του, κάθισε στη θέση του οδηγού και άρχισε να οδηγεί».

Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο Τύπου της αστυνομίας του Όσλο, Στέιναρ Χούσβικ, το αγόρι διένυσε με το όχημα «μερικά χιλιόμετρα».

«Το αγόρι, το αυτοκίνητο και όλοι οι άλλοι είναι καλά» πρόσθεσε ο ίδιος, μιλώντας στο κρατικό ραδιοφωνικό δίκτυο NRK.

Η κούρσα του επτάχρονου ολοκληρώθηκε όταν γείτονες ειδοποίησαν την αστυνομία, με τις αρχές να τον οδηγούν πίσω στην οικογένειά του, από την οποία ζήτησαν να… κρύβει τα κλειδιά του αυτοκινήτου.

ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *