6o λύκειο Λαμίας: “Aν θέλουν ας μας πάνε 100 άτομα αυτόφωρο…” [εικόνες-video]

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Κλειστό και σήμερα παραμένει το 6ο Λύκειο Λαμίας αφού οι μαθητές αποφάσισαν να συνεχίσουν την κατάληψη. Το πρωί της Τετάρτης οι αστυνομικοί ενημέρωσαν τους μαθητές πως έχει δοθεί εντολή από τον κ. εισαγγελέα να ανοίξει το σχολείο ωστόσο οι ίδιοι παρουσιάζονται αμετακίνητοι.

Oι μαθητές πάντως είναι αποφασισμένοι να μην κάνουν πίσω: “…είμαστε 100 άτομα εδώ αν θέλουν ας μας πάρουν όλους αυτόφωρο “ τόνισε εκπρόσωπος των μαθητών.

Να σημειώσουμε πως σήμερα υπάρχει συνάντηση στο γραφείο της υφυπουργού παιδείας Σοφία Ζαχαράκη για το θέμα της μεταστέγασης του Εργαστηρίου Ειδικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης στο 9ο γυμνάσιο. Από την συνάντηση θα εξαρτηθεί αν θα λήξει και η κατάληψη στο 6ο μιας και όπως έχει διαρρεύσει τις τελευταίες μέρες το 6ο λύκειο καλείται να παραχωρήσει δύο αίθουσες του στο γυμνάσιο, γεγονός που όπως λένε οι μαθητές θα δημιουργήσει προβλήματα στην εύρυθμη λειτουργία του σχολείου τους.

Μετά την αρχική ενημέρωση η αστυνομία αποχώρησε από το σχολείο τονίζοντας πως θα επιστρέψουν για να προχωρήσουν σε προσαγωγές σε περίπτωση που τα παιδιά δεν ανοίξουν το σχολείο.

6ol 3 6ol 4

65463455

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *