Ο ΠΑΟΚ πάει στα δικαστήρια τον Κοντονή!

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Νομικά κινείται ο ΠΑΟΚ για το διοικητικό πρόστιμο που επέβαλε ο υφυπουργός Αθλητισμού.
Κόντρα ξεσπά ανάμεσα στον ΠΑΟΚ και τον Σταύρο Κοντονή. Σύμφωνα με πληροφορίες, οι Θεσσαλονικείς είναι δυσαρεστημένοι από την επιπλέον ποινή που επέβαλε ο υφυπουργός Αθλητισμού για τα επεισόδια με την Ντόρτμουντ.
Στον ΠΑΟΚ θα ασκήσουν έφεση για το πρόστιμο 40.000 ευρώ, καθώς θεωρούν αδιανόητη την παρέμβαση Κοντονή την στιγμή που η UEFA έχει επιβάλει ήδη πρόστιμο 70.000 ευρώ.
Η έφεση θα εκδικαστεί στα πολιτικά δικαστήρια κι αυτό διότι η ποινή δεν έχει καμία σχέση με τα πειθαρχικά όργανα του ποδοσφαίρου.
Άλλωστε επικρατεί η άποψη ότι ο νόμος Κοντονή που δινει τη δυνατότητα στον εκάστοτε υφυπουργό να κάνει τέτοιου είδους παρεμβάσεις, είναι αντισυνταγματικός.

Onsports

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *