Λήξη συναγερμού στη Βουλή – Δεν βρέθηκε βόμβα, ανοίγουν οι δρόμοι

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Συναγερμός σήμανε νωρίτερα στη Βουλή ύστερα από τηλεφώνημα για βόμβα που έγινε στον τηλεοπτικό σταθμό ΑΝΤ1 στις 18:30. Ο συναγερμός, όμως, έληξε περί τις 19:30 καθώς δεν βρέθηκε ύποπτο αντικείμενο. 

Η γυναίκα που κάλεσε στον τηλεοπτικό σταθμό είπε ότι θα εκραγεί βόμβα στη Βουλή σε 45 λεπτά (19:15).

Σύμφωνα με πληροφορίες δεν είχε γίνει αλλού τηλεφώνημα, ενώ η γυναίκα στην τηλεφωνική γραμμή δεν είπε κάτι πιο συγκεκριμένο.

Στο σημείο έσπευσε το Τμήμα Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών.

vouli__3_
vouli__4_
vouli__1_

Ο έλεγχος ολοκληρώθηκε και με τη βοήθεια ειδικών σκύλων.

vouli__5_
vouli__6_
vouli__7_
vouli__8_

Λόγω του συμβάντος, αποκλείστηκε αργά το απόγευμα η περιοχή και έκλεισε η Βασιλίσσης Σοφίας και η Λεωφόρος Αμαλίας γύρω από το κτίριο της Βουλής.

Το μετρό για λόγους ασφαλείας δεν σταματούσε νωρίτερα στον σταθμό του Συντάγματος.

protothema.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *