Ζημιές στην Ανδραβίδα από το νέο σεισμό – Φεύγουν οι κάτοικοι

LamiaNow News

Σύμφωνα με το ilia.news δεκάδες είναι οι κάτοικοι της πόλης που… τα «μαζεύουν» για να μείνουν αλλού, μετά και το νέο σεισμό…zimes2

 

zimies3Ήδη κάποιοι έχουν εγκαταλείψει την περιοχή, καθώς όπως λένε χαρακτηριστικά «εδώ και δύο μήνες, βουίζει η γη».zimies4

zimies5

Πηγή: ilia.news

Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *