Βικτώρια Χαλκίτη: Ταλαιπωρήθηκα 8 χρόνια για να μείνω έγκυος

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

«Σε κάθε γυναίκα που παλεύει να κάνει παιδί θα της έλεγα να μην τα παρατήσει ποτέ», λέει η τραγουδίστρια
Τις δυσκολίες που αντιμετώπισε μέχρι να φέρει να καταφέρει να φέρει στον κόσμο το αγοράκι της αποκάλυψε Βικτώρια Χαλκίτη.

Πιο συγκεκριμένα, η τραγουδίστρια σημείωσε χαρακτηριστικά πως «όταν ήμουν έγκυος περίμενα πως και πως να γνωρίσω τον γιο μου. Τώρα τον έχω γνωρίσει για τα καλά! Είναι ένα συναίσθημα το οποίο δεν περιγράφεται. Είμαι κάθε μέρα, όλη μέρα με το παιδί μου και περνάμε πάρα πολύ ωραία τραγουδώντας».

«Δεν θέλει αδελφάκι και ευτυχώς που δε θέλει γιατί είναι δύσκολο να γίνει. Ταλαιπωρήθηκα 8 χρόνια για να μείνω έγκυος και είχα κάνει 6, 7 εξωσωματικές. Σε κάθε γυναίκα, όμως, που παλεύει να κάνει παιδί θα της έλεγα να μην τα παρατήσει ποτέ. Ο επιμένων νικά» συμπλήρωσε, με ειλικρίνεια, η Βικτώρια Χαλκίτη.

Παράλληλα, η Βικτώρια Χαλκίτη δεν έκρυψε την μεγάλη στεναχώρια που έχει για τον θάνατο της μητέρας της! «Αυτό που ήθελα να πω περισσότερο στη μαμά μου είναι «γιατί έφυγες; Θα ήθελα να ήσουν εδώ να γνωρίσεις τον Φίλιππο». Αυτός είναι ο καημός μου ο μεγάλος».

https://youtu.be/1DnhzlfFciE

protothema.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *