Βιαστικός μπέμπης στην Εύβοια – Έγκυος γέννησε μέσα στο αυτοκίνητο, την «ξεγέννησε» ο σύζυγός της

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Για δεύτερη φορά γονείς έγιναν ένα νέο ζευγάρι από την Εύβοια την ώρα που μετέβαιναν στο σπίτι τους στην Ερέτρια και «έσπασαν» τα νερά της γυναίκας, μέσα στο αυτοκίνητο.

Σύμφωνα με το evima.gr το μεσημέρι της Δευτέρας 24 Μαρτίου, το ζευγάρι έφυγε από το Αλιβέρι με το αυτοκίνητό τους που είχε πάει σε συγγενείς, με προορισμό το σπίτι τους στην Ερέτρια.

Ο σύζυγος και η έγκυος γυναίκα του είχαν προορισμό το σπίτι τους στην Ερέτρια όταν ξαφνικά της έσπασαν τα νερά μέσα στο αυτοκίνητο και ξεκίνησε ο τοκετός.

Τη γυναίκα ξεγέννησε ο σύζυγός της μέσα στο αυτοκίνητο και η κοπέλα δεν έχασε λεπτό την ψυχραιμία της και τράβηξε το μπέμπη στην αγκαλιά της.

Στη συνέχεια ο ψύχραιμος σύζυγός της, την μετέφερε μαζί με το μωρό τους στο Γενικό Νοσοκομείο Χαλκίδας.

Το υγιέστατο αγοράκι που ήρθε στη ζωή είναι το δεύτερο παιδί της οικογένειας και τους ευχόμαστε τα καλύτερα.

Πηγή: www.evima.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *