Τραμπ για τους δασμούς: Καιρός να επιστρέψουν οι εταιρείες μας πίσω στις ΗΠΑ

Πολλές ομοσπονδίες επαγγελματιών προειδοποίησαν τον πρόεδρο τις τελευταίες ημέρες για τις επιπτώσεις που θα έχουν οι επιπρόσθετοι δασμοί στα κινεζικά εισαγόμενα προϊόντα - Ο Τραμπ, ωστόσο, βρήκε τη λύση, σχολιάζοντας το παράδειγμα της General Motors.

Νίκος Μώκος
By Νίκος Μώκος Add a Comment
2 Min Read
Ο πρόεδρος των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ αρνήθηκε σήμερα ότι οι τελωνειακοί δασμοί που έχει επιβάλει για να αναγκάσει την Κίνα να διαπραγματευτεί μια εμπορική συμφωνία αποτελούν πρόβλημα για την οικονομία, στρέφοντας και πάλι τα βέλη του εναντίον της ομοσπονδιακής τράπεζας, την οποία θεωρεί υπεύθυνη για την επιβράδυνση της μεγαλύτερης οικονομίας του κόσμου.
-Advertisement-

“Δεν έχουμε πρόβλημα με τους τελωνειακούς δασμούς, καθώς ξαναβάζουμε στον σωστό δρόμο τους κακούς παίκτες και εκείνους που εφαρμόζουν άδικες πρακτικές, όμως η Fed αποτελεί πρόβλημα. Δεν έχουν ιδέα τι κάνουν”, έγραψε στο Twitter ο Ρεπουμπλικανός πρόεδρος.

Πολλές ομοσπονδίες επαγγελματιών προειδοποίησαν τον πρόεδρο τις τελευταίες ημέρες για τις επιπτώσεις που θα έχουν οι επιπρόσθετοι δασμοί στα κινεζικά εισαγόμενα προϊόντα. Οι δασμοί αυτοί θα τεθούν σε ισχύ την 1η Σεπτεμβρίου.

Λίγο νωρίτερα, ο Τραμπ, με άλλη ανάρτησή του, κάλεσε την General Motors Co να μεταφέρει τη δραστηριότητά της πίσω στις ΗΠΑ. “Η General Motors, που κάποτε ήταν ο γίγαντας του Ντιτρόιτ, σήμερα είναι ένας από τους μικρότερους κατασκευαστές εκεί. Μετέφεραν μεγάλα εργοστάσια στην Κίνα, πριν αναλάβω εγώ την προεδρία. Και αυτό έγινε παρά τη σωτήρια βοήθεια που τους δόθηκε από τις ΗΠΑ. Μήπως τώρα θα έπρεπε να αρχίσουν να επιστρέφουν και πάλι στην Αμερική;”, έγραψε.

Ο Αμερικανός πρόεδρος πιθανότατα σχολίασε με αυτόν τον τρόπο ένα ρεπορτάζ του Bloomberg που ανέφερε ότι η GM, με ανθρώπινο δυναμικό 46.000 εργαζομένων στις ΗΠΑ, έχει γίνει η μικρότερη από τις τρεις αυτοκινητοβιομηχανίες του Ντιτρόιτ, πίσω και από τη Fiat Chrysler. Τα τελευταία 40 χρόνια, η GM έχει μειώσει δραστικά το εργατικό δυναμικό της που το 1979 αριθμούσε σχεδόν 620.000.

Η εταιρεία δεν απάντησε στα σχόλια του προέδρου, ο οποίος της έχει επιτεθεί και στο παρελθόν επειδή κατασκευάζει οχήματα στο Μεξικό και σταμάτησε την παραγωγή της σε εργοστάσια στο Μίσιγκαν, το Οχάιο και το Μέριλαντ.

Share This Article
Leave a comment

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *