Το Ισραήλ ανακοίνωσε πως εκτοξεύτηκαν πύραυλοι από το Ιράν προς το έδαφός του. Οι ισραηλινές ένοπλες δυνάμεις αναφέρουν ότι τα αμυντικά τους συστήματα ενεργοποιήθηκαν για την αναχαίτιση της επίθεσης.
Λίγα λεπτά νωρίτερα, οι IDF δήλωναν ότι βρίσκονταν σε «κατάσταση υψίστου συναγερμού» για πιθανά πλήγματα μέσα στις επόμενες ώρες, μετά τη θανατηφόρα επίθεση που εξαπέλυσε σήμερα (7/6) το Ισραήλ στα νότια προάστια της Βηρυτού.

































Ωχχχχχχ
Αντιποινα ήταν.
Τώρα το Ισραήλ θα κάνει αντιποινα στα αντιποινα.. κλπ κλπ