To ευχαριστώ συμπολίτη μας για την Ορθοπαιδική Κλινική του ΓΝ Λαμίας

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ευχαριστώ από καρδιάς, το Ιατρικό, Νοσηλευτικό και το ευρύτερο προσωπικό του Γενικού Νοσοκομείου Λαμίας για την φροντίδα, με την οποία με περιέβαλλαν κατά τη διάρκεια της νοσηλείας μου. Αισθάνομαι δε ιδιαιτέρως ευγνώμων έναντι του Ιατρικού και Νοσηλευτικού προσωπικού της Ορθοπεδικής Κλινικής και ειδικότερα ευχαριστώ τους κ.κ. κ. Κυριαζή Ζήση, Χειρούργο Ορθοπεδικό, ο οποίος επιμελήθηκε του χειρουργείου μου, τον κ. Αδάμ Αθανάσιο, Ιατρό, τον κ. Μούτσελο Θωμά,  Ιατρό, καθώς και την Διευθύντρια του Αναισθησιολογικού Τμήματος κα  Παλιαλέξη Λεμονιά, για την επιστημονική και ανθρώπινη αντιμετώπιση του περιστατικού μου, τόσο κατά την διεξαγωγή του χειρουργείου μου όσο και κατά την μετεγχειρητική  νοσηλεία και ανάρρωση μου. 

Εύχομαι όλοι τους να έχουν υγεία και δύναμη για να συνεχίσουν το δύσκολο έργο τους.

Με εκτίμηση και ευγνωμοσύνη

Τσώμος Α. Δημήτριος

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

BEST OF LAMIA MEDIA VOICE
Exit mobile version