Θύμα απάτης ο Κόντε, του «έφαγαν» 30 εκατ. ευρώ!

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Θύμα απάτης «έπεσε» ο Αντόνιο Κόντε με αποτέλεσμα να χάσει 30 εκατομμύρια ευρώ!

Αυτό αποκαλύπτει δημοσίευμα ιταλικής εφημερίδας για γεγονότα που συνέβησαν την περίοδο που ο Ιταλός προπονητής ήταν στην Αγγλία, στον πάγκο της Τσέλσι.

Όπως αναφέρεται, ο Κόντε «έπεσε» θύμα ενός επιτήδειου συμπατριώτη του, ο οποίος εμφανιζόταν ως επενδυτής.

Αυτός ο Ιταλός προσέγγισε τον Κόντε και τον έπεισε να κάνει μια τεράστια επένδυση, που υποτίθεται πως θα του απέδιδε πολλαπλάσια κέρδη. Ο απατεώνας πλαστογράφησε και έγγραφα τραπεζών για να πείσει τον νυν τεχνικό της Ίντερ, αλλά και άλλα άτομα για να του δώσουν τα λεφτά τους.

Ο συγκεκριμένος άνδρας καταδικάστηκε καθώς η υπόθεση οδηγήθηκε στα δικαστήρια μετά τις καταγγελίες των εξαπατημένων.

πηγή:SDNA

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *