Θετικός ο Σμαρτ και δυο παίκτες των Λέικερς!

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ο Μάρκους Σμαρτ και δύο παίκτες των Λος Άντζελες Λέικερς, τα ονόματα των οποίων δεν έχουν διαρρεύσει, βρέθηκαν θετικοί στον κορονοϊό.

Ο γκαρντ των Σέλτικς με μήνυμά του στο Twitter επιβεβαίωσε την είδηση. «Έκανα το τεστ πριν πέντε μέρες και σήμερα πήρα τα αποτελέσματα. Από την ημέρα που εξετάστηκα είμαι σε καραντίνα, ευτυχώς.

Ο κορωνοϊός πρέπει να αντιμετωπίζεται σοβαρά. Αποτελεί προτεραιότητα για τους ειδικούς σε θέματα υγείας και πρέπει να κάνουμε περισσότερες εξετάσεις το συντομότερο.

Προσωπικά, δεν είχα συμπτώματα και αισθάνομαι εξαιρετικά. Όμως η νέα γενιά της πατρίδας μας πρέπει να κρατά αποστάσεις. Δεν παίζουν με αυτά.

Όποιος δεν το κάνει, φέρεται εγωιστικά. Ενωμένοι μπορούμε να κερδίσουμε, αλλά για να το κάνουμε πρέπει να είμαστε χωριστά για λίγο», ανέφερε.

TAGGED:
Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *