Θεσσαλονίκη: 19 χρονος έτρεχε με 173 χλμ/ώρα χωρίς δίπλωμα οδήγησης – Τον «έπιασαν» τα ραντάρ

19χρονος στη Θεσσαλονίκη συνελήφθη να κινείται με 173 χλμ./ώρα χωρίς δίπλωμα. Σε εξέλιξη οι τροχονομικοί έλεγχοι της Αστυνομίας.

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Με 173 χλμ/ώρα σε δρόμο όπου το όριο ταχύτητας ήταν 90, εντοπίστηκε να κινείται 19χρονος στη Θεσσαλονίκη, ο οποίος συνελήφθη στο πλαίσιο εκτεταμένων τροχονομικών ελέγχων της Αστυνομίας κατά το τελευταίο 24ωρο.

Σύμφωνα με την Αστυνομία, ο νεαρός οδηγός «πιάστηκε» από το ραντάρ αργά το απόγευμα της Κυριακής, ενώ κινούνταν με Ι.Χ. αυτοκίνητο στην εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Έδεσσας. Σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία για επικίνδυνη οδήγηση και οδηγήθηκε στον αρμόδιο εισαγγελέα.

Κατά τη διάρκεια των ίδιων ελέγχων, οι αστυνομικοί συνέλαβαν και έναν 36χρονο οδηγό φορτηγού στην εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Σερρών. Ο άνδρας φέρεται να οδηγούσε χωρίς άδεια ικανότητας οδήγησης, καθώς, όπως έγινε γνωστό, η άδεια του είχε αφαιρεθεί σε προγενέστερο χρόνο λόγω παράβασης του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

tanea.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *