«Θεούλης» οπαδός της Χετάφε ξόρκισε το καλό ρίχνοντας αλάτι και η ομάδα νίκησε για πρώτη φορά φέτος

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Τον… εξορκισμό του κακού επιχείρησε οπαδός της Χετάφε την Κυριακή (31/10) στο εντός έδρας ματς με την Εσπανιόλ για την La Liga, όπου οι γηπεδούχοι κατάφεραν και πήραν την πρώτη τους νίκη στο φετινό πρωτάθλημα.

Αφού τίποτα άλλο δεν έπιασε, ένας οπαδός της Χετάφε αποφάσισε να καταφύγει στις ισπανικές παραδόσεις μπας και βοηθήσει την ομάδα του να κατακτήσει επιτέλους την πρώτη της νίκη στη σεζόν, μετά από 11 αγωνιστικές, ενώ συνολικά είχε 12 ματς να νικήσει μετρώντας από πέρυσι.

Προκειμένου λοιπόν να μην πιάσει… 13άρι, ένας οπαδός της έριξε αλάτι στις κερκίδες του γηπέδου ξορκίζοντας το κακό και τελικά η Χετάφε νίκησε 2-1 την Εσπανιόλ και παρ’ότι παραμένει στην τελευταία θέση, βλέπει λίγο πιο αισιόδοξα το μέλλον.

newsit.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *