Θα μας… ψήσει το φετινό καλοκαίρι: Έρχονται πάλι 40άρια από Δευτέρα

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Με… «σκωτσέζικα ντους» φαίνεται ότι θα συνεχίσει το φετινό καλοκαίρι, καθώς μετά τον τετραήμερο καύσωνα που ψηθήκαμε με θερμοκρασίες που σε κάποιες περιοχές «χτύπησαν κόκκινο», ακόμα και πάνω από 45 βαθμούς Κελσίου, ήρθε η δροσιά και ακολουθεί πάλι ζέστη!

Σύμφωνα με τις τελευταίες εκτιμήσεις, από την Κυριακή ο υδράργυρος ανεβαίνει και πάλι και μάλιστα από Δευτέρα κυρίως αναμένεται να φτάσει ή και να ξεπεράσει και πάλι τους 40 βαθμούς. Οι εκτιμήσεις των μετεωρολόγων αναφέρουν ότι το όριο αυτή τη φορά θα είναι οι 41 βαθμοί Κελσίου, όμως ακόμα είναι σχετικά νωρίς για να εκτιμηθεί η διάρκεια του νέου -πιο… «light», σαφώς- καύσωνα.

Είναι χαρακτηριστικό πως μετά τα 45άρια του περασμένου Σαββατοκύριακου, αύριο και μεθαύριο η θερμοκρασία θα κινηθεί σε κανονικά για την εποχή επίπεδα, σε μερικές περιοχές ελαφρά υψηλότερα και δεν αναμένεται να ξεπεράσει τους 36 βαθμούς. Ήδη από την Κυριακή όμως, η ζέστη θα είναι περισσότερο αισθητή από τα δυτικά και την Δευτέρα θα ανέβει πάνω από τους 38, πλησιάζοντας ή και ξεπερνώντας τους 40.

Πηγή: Protothema.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *