Τέμπη: «Ξύπνησε» από την καταστολή η 25χρονη που νοσηλεύεται στο Νοσοκομείο «Παπανικολάου» της Θεσσαλονίκης

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Δείχνει να κερδίζει έστω και βήμα, βήμα την μεγάλη μάχη, η 25χρονη κοπέλα που τραυματίστηκε σοβαρά στην τραγωδία στα Τέμπη και νοσηλεύεται στην ΜΕΘ του Νοσοκομείου «Παπανικολάου» της Θεσσαλονίκης, καθώς οι γιατροί την «ξύπνησαν» σήμερα (20.3.2023) από την καταστολή.

Η 25χρονη τραυματίας, που οποία βρισκόταν στο επιβατικό τρένο που συγκρούστηκε με την εμπορική αμαξοστοιχία στα Τέμπη το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου, «ξύπνησε» από την καταστολή στην ΜΕΘ του νοσοκομείου της Θεσσαλονίκης και η επικοινωνία της με το περιβάλλον δείχνει να έχει αποκατασταθεί, όπως ανέφερε το grtimes.gr.

Παράλληλα, η κατάσταση της υγείας της παρουσιάζει σταθερή βελτίωση, ενώ κατά το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας αναπνέει μόνη της, δίχως μηχανική υποστήριξη. Η 25χρονη, πάντως, παραμένει ακόμα Α’ ΜΕΘ του Γ.Ν. Παπανικολάου της Θεσσαλονίκης.

newsit.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *