Τέλος ο Μπερτομέου από την Ευρωλίγκα!

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Έφτασε η στιγμή για αλλαγή στην Ευρωλίγκα!

Με μια ιστορική απόφαση των 13 ομάδων-μετόχων της, ο Ζόρντι Μπερτομέου αναμένεται να ολοκληρώσει τη θητεία του ως CEO της διοργανώτριας αρχής το καλοκαίρι του 2022.

Μετά από τη σημερινή συνεδρίαση (19/10) στη Βαρκελώνη, οι σύλλογοι αποφάσισαν πλειοψηφικά ότι ήρθε η ώρα για να απομακρυνθεί από το πόστο του ο Ισπανός παράγοντας.

Οι κύριοι λόγοι για να φτάσουμε σε αυτή την εξέλιξη ήταν ότι οι ομάδες δεν έμειναν καθόλου ευχαριστημένες από τη διαχείριση και τον καταμερισμό των εσόδων, ενώ θεωρούσαν ότι χρειάζονταν αλλαγή πλεύσης για την πρόοδο του θεσμού.

Έτσι, ο Μπερτομέου αποχωρεί από CEO της κορυφαίας ευρωπαϊκής διοργάνωσης έπειτα από 22 ολόκληρα χρόνια.

Από ‘κει και πέρα, μένει να δούμε ποια θα είναι η αντίδραση και οι προθέσεις του Ισπανού.

sportfm.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *