Ταξιδεύουν από Αλεξανδρούπολη – Αθήνα για την Εθελοντική Αιμοδοσία / Υποδοχή το Σάββατο στην Λαμία!

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας μαζί με το Σύλλογο «Εθελοντών Αιμοδοτών και Δωρητών Οργάνων Σώματος Νομού Αιτωλοακαρνανίας» πραγματοποιούν ποδηλατοδρομία από την Αλεξανδρούπολη στην Αθήνα για την διάδοση της Εθελοντικής Αιμοδοσίας.

Το μήνυμα της ποδηλατοδρομίας είναι ότι μόνο η συστηματική και συνειδητοποιημένη αιμοδοσία μπορεί να εξασφαλίσει επάρκεια αίματος. Οι νέοι μας, με την ευαισθησία και την αλληλεγγύη τους, αποτελούν την ελπίδα για το μέλλον.

Το Γενικό Νοσοκομείο Λαμίας και ο Δήμος Λαμιέων συνδιοργανώνουν εκδήλωση υποδοχής των ποδηλατών στη πόλη μας το Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2018 στις 19:00 στην Πλατεία Ελευθερίας. Με την άφιξη των ποδηλατών θα πραγματοποιηθεί το δρώμενο: «ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΔΕΜΕΝΗ» στο οποίο θα συμμετέχουν παιδιά τα οποία θα παραλάβουν τις κόκκινες κορδέλες που θα φέρουν οι ποδηλάτες και στη συνέχεια θα τις δέσουν στα χέρια των παρισταμένων στην εκδήλωση. Παράλληλα στον ίδιο χώρο θα βρίσκεται η Κινητή Μονάδα του Τμήματος Αιμοδοσίας του Γενικού Νοσοκομείου Λαμίας για πραγματοποίηση Εθελοντικής Αιμοδοσίας από ώρα 18:00 έως 20:00.

 

ΜΕ ΤΙΜΗ

Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ Γ.Ν.ΛΑΜΙΑΣ

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Μ. ΧΑΤΖΗΜΑΡΓΑΡΙΤΗΣ

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *