Για την ακρίβεια, για όλα φταίει ο αλγόριθμος του Facebook που «διάβασε» τη φωτογραφία των κρεμμυδιών ως πιθανό σεξουαλικό περιεχόμενο, δηλαδή στήθος ή γλουτούς και έριξε τη διαφήμιση της καναδικής εταιρείας Gaze Seed Company.

Ο εκπρόσωπος της εταιρείαςΤζάκσον Μακ Λιν δήλωσε στο CBC ότι το Facebook τον ενημέρωσε ότι η διαφήμιση μοιάζει να έχει σεξουαλικό περιεχόμενο και δεν μπορεί να «ανέβει».

Τελικά, επικοινώνησε με το Facebook, το οποίο τον ενημέρωσε ότι ήταν λάθος του αλγόριθμου.

reader