Σύστημα Πανελλαδικών Εξετάσεων για την εισαγωγή στα Πρότυπα Σχολεία: Οι 5 αλλαγές που επεξεργάζεται το υπουργείο Παιδείας

Lamianow.gr
Η ανεξάρτητη ηλεκτρονική εφημερίδα ενημέρωσης της Λαμίας και της Στερεάς Ελλάδας. Γιατί η ενημέρωση χρειάζεται άποψη.
2 Min Read

Την εφαρμογή του συστήματος των Πανελλαδικών Εξετάσεων σχεδιάζει το υπουργείο Παιδείας για την εισαγωγή μαθητών στα Πρότυπα Σχολεία.

-Advertisement-
ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ

Ριζικές αλλαγές που θυμίζουν Πανελλαδικές Εξετάσεις επεξεργάζεται το υπουργείο Παιδείας για τον τρόπο εισαγωγής στα Πρότυπα Σχολεία.

Όπως σημειώνει σε σημερινό της δημοσίευμα η «Καθημερινή», στόχος είναι η αποφυγή λαθών και αστοχιών στην επιλογή θεμάτων, όπως συνέβη στις περσινές εξετάσεις.

Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με την «Καθημερινή», οι τέσσερις αλλαγές που εξετάζονται για τα Πρότυπα Σχολεία, είναι οι εξής:

-Advertisement-
KATSIAVOS

– Να υπάρχει Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων (ΚΕΕ) που θα εποπτεύει τη συνολική διαδικασία με τα μέλη της να συγκεντρώνονται σε χώρο του υπουργείου Παιδείας για τα θέματα.

– Να συγκροτείται επιτροπή που θα προτείνει τα θέματα, την οποία θα αποτελούν εκπαιδευτικοί Γυμνασίου και Δημοτικού που διδάσκουν Γλώσσα και Μαθηματικά. Η επιλογή των εκπαιδευτικών θα γίνεται με ανοιχτή πρόσκληση

– Να υπάρχει ο θεσμός του «λύτη», του εκπαιδευτικού, δηλαδή, που θα λύνει τα προτεινόμενα θέματα. Πρόκειται για θεσμό που ισχύει για τις Πανελλαδικές από το 1994.

– Να υπάρχουν θέματα διαβαθισμένης δυσκολίας χωρίς να αλλάξει το σύστημα πολλαπλής επιλογής, καθώς με το υπάρχον σύστημα κάθε ερώτηση βαθμολογείται με 2 μονάδες αλλά έτσι καθίσταται πιο δύσκολη η διάκριση των καλύτερων από τους καλούς.

– Να υπάρχει μικρότερος αριθμός θεμάτων λόγω της διαβαθμισμένης δυσκολίας, καθώς το άριστα θα συνεχίσει να είναι το 100.

newsit.gr

Share This Article
Follow:
Η ανεξάρτητη ηλεκτρονική εφημερίδα ενημέρωσης της Λαμίας και της Στερεάς Ελλάδας. Γιατί η ενημέρωση χρειάζεται άποψη.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *