Σύψας για οίκο ευγηρίας: Το ζητούμενο είναι αν τηρήθηκαν τα πρωτόκολλα

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

«Ο Άγιος Παντελεήμονας είναι στο κέντρο της ”φωτιάς”. Όταν γύρω μαίνεται η επιδημία, είναι δύσκολο να μείνει αλώβητος», είπε ο καθηγητής λοιμωξιολογίας

«Το ερώτημα είναι ένα. Υπάρχουν σαφή πρωτόκολλα, το ζητούμενο είναι αν τηρήθηκαν», σχολίασε μιλώντας στον «Θέμα 104,6» ο καθηγητής λοιμωξιολογίας, Νίκος Σύψας, αναφερόμενος στα θετικά κρούσματα που εντοπίστηκαν στον Οίκο ευγηρίας στο κέντρο της Αθήνας.

«Ο Άγιος Παντελεήμονας είναι στο κέντρο της ”φωτιάς”. Όταν γύρω μαίνεται η επιδημία, είναι δύσκολο να μείνει αλώβητος. Δεν μπορεί να μαίνεται η επιδημία σε μια περιοχή και μια δομή να μένει αλώβητη», είπε.

Ο καθηγητής λοιμωξιολογίας, όπως είπε το μεγάλο πρόβλημα είναι στην Αθήνα, στο κέντρο και θα γίνουν μεγάλες παρεμβάσεις. Θα κάνουμε μαζικά τεστ, μαζί με τα υπόλοιπα που γίνονται στα Μέσα Μεταφοράς και τις πλατείες. Η πιο σοφή παρέμβαση είναι η συντομευμένη παρέμβαση εκεί που υπάρχει το πρόβλημα».

πηγή: protothema.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *