Συνάντηση ΠΟΕ-ΟΤΑ με Νεφελούδη για τα εργατικά ατυχήματα

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Με τα εργατικά ατυχήματα σε υπηρεσίες καθαριότητας των δήμων να αυξάνουν με δραματικούς ρυθμούς, ειδικά μετά την έναρξη της κρίσης, η διοίκηση της ΠΟΕ-ΟΤΑ ζήτησε και πέτυχε συνάντηση με τον γενικό γραμματέα του υπουργείου Εργασίας.

Ο Ανδρέας Νεφελούδης υποδεχόμενος την αντιπροσωπεία των εργαζόμενων στους δήμους, ανέφερε ότι βασική προτεραιότητα του υπουργείου αποτελεί η εφαρμογή των κανόνων υγείας και ασφάλειας των εργαζομένων στο δημόσιο τομέα και την αυτοδιοίκηση. Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του υπουργείου Εργασίας, αυτές οι προτεραιότητες περιλαμβάνονται στη Νέα Εθνική Στρατηγική για την Υγεία και Ασφάλεια στην Εργασία 2017-2020, που θα ανακοινωθεί σύντομα.

Παράλληλα, σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, τονίστηκε, για μία ακόμα φορά ότι δεν επιτρέπεται η απασχόληση εργαζομένων, μέσω των προγραμμάτων κοινωφελούς εργασίας, στα απορριμματοφόρα των δήμων. Τέλος, δηλώθηκε ότι σε συνεννόηση με το Σώμα Επιθεώρησης Εργασίας (ΣΕΠΕ), θα εντατικοποιηθούν οι έλεγχοι στις υπηρεσίες καθαριότητας των δήμων για τον έλεγχο των συνθηκών υγείας και ασφάλειας των εργαζομένων.

Πηγή

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *