Στον κόσμο τους! Διοργάνωσαν κορονοπάρτι σε διαμέρισμα

LamiaNow News

Δεκαοκτώ άτομα συμμετείχαν σε πάρτι που διοργανώθηκε την Κυριακή σε διαμέρισμα στα Γιάννενα. Στην… κοινωνική εκδήλωση παρενέβη η Αστυνομία και η 27χρονη διοργανώτρια συνελήφθη για παραβίαση των μέτρων κατά του κορονοϊού.

Ειδικότερα, όπως μεταδίδει το epiruspost.gr, η Αστυνομία έκανε έλεγχο, μετά από σχετικές καταγγελίες και προχώρησε στη σύλληψη της 27χρονης που διοργάνωνε το πάρτι στην οποία επιπλέον βεβαιώθηκε πρόστιμο τριών χιλιάδων ευρώ.

Στους υπόλοιπους συμμετέχοντες βεβαιώθηκαν πρόστιμα για μη χρήση μάσκας, συμμετοχή σε εκδήλωση και μετακίνηση πέραν των επιτρεπόμενων ωραρίων. Συνολικό πρόστιμο για τον καθένα 900 ευρώ!

Η 27χρονη που διοργάνωσε το πάρτι θα οδηγηθεί στον Εισαγγελέα.

Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *