Αναχώρησε το πρωί της Κυριακής 16/8 από το ΔΑΚ η ομάδα της Λαμίας για το Καρπενήσι όπου θα παραμείνει για μια εβδομάδα για να πραγματοποιήσει το βασικό στάδιο της προετοιμασίας της.
Οι παίκτες που πήρε μαζί του ο Σούλης Παπαδόπουλος και οι συνεργάτες του είναι οι εξής:
Alberto N’ Guem, Serginho, Χρήστος Αλεξίου, Γιάννης Αντωνίου, Γιάννης Αντωνόπουλος, Δημήτρης Γκίνης, Δημήτρης Ζουλιώτης, Γιάννης Καραλής, Πέτρος Κοντέων, Αλέξανδρος Καραγιάννης, Κώστας Μπουλούλης, Αλέξανδρος Νατσιόπουλος, Κώστας Νεόφυτος, Δημήτρης Πανέτσος. Γιάννης Παπαευθυμίου, Παναγιώτης Πάππος, Δημήτρης Ρίζος, Δημήτρης Τόσκας, Βασίλης Τριανταφυλλάκος, Κώστας Τσαμούρης, Σωτήρης Τσιλούλης, Γιάννης Τσόπελας και ο υπο δοκιμή Λάμπρος Θαναηλάκης.
Δείτε φωτογραφίες από την αναχώρηση:
Πηγή – lamia1964

































Τσάπρας: «Όνειρο για κάθε παιδί να αγωνιστεί στον Παναθηναϊκό, υπήρξε ενδιαφέρον και από άλλες ομάδες»2 σχόλια8












