Στο Κ.Υ. Καμένων Βούρλων Σερέτης, Κολοκυθάς, Συκιώτης και Σωσώνης – Επανέναρξη του Ορθοπεδικού Ιατρείου

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Επαναλειτουργεί το Ορθοπεδικό Ιατρείο – Ορθοπεδικός μία φορά την εβδομάδα στο Κέντρο Υγείας

Επίσκεψη στο Κέντρο Υγείας Καμένων Βούρλων πραγματοποίησαν την Πέμπτη 14 Ιουλίου 2022 ο Διοικητής της 5ης Υγειονομικής Περιφέρειας Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας, κ. Φώτης Σερέτης, ο Διοικητής του Γενικού Νοσοκομείου Λαμίας, κ. Ανδρέας Κολοκυθάς, ο Δήμαρχος Καμένων Βούρλων, κ. Ιωάννης Συκιώτης, και ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Καμένων Βούρλων, κ. Ιωάννης Σωσώνης, στο πλαίσιο επιθεώρησης της λειτουργίας του, δύο χρόνια μετά τα εγκαίνια του Ιδρύματος.

Τους κ.κ. Σερέτη, Κολοκυθά, Συκιώτη και Σωσώνη ξενάγησε στους χώρους του Κέντρου Υγείας ο Διευθυντής, κ. Δημήτρης Δημητρέλος, και συγκεκριμένα στο Κέντρο Φυσικοθεραπείας που λειτουργεί εδώ και μέρες με την αρωγή του Γενικού Νοσοκομείου Λαμίας.

Στο περιθώριο της επίσκεψης, ο Διοικητής της 5ης Υγειονομικής Περιφέρειας Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας ανακοίνωσε επίσης την επανέναρξη του Ορθοπεδικού Ιατρείου, με την επίσκεψη Ορθοπεδικού μία φορά την εβδομάδα.

Υπενθυμίζεται ότι το Γενικό Νοσοκομείο Λαμίας στέλνει ήδη Ογκολόγο, Γυναικολόγο, ενώ αναμένεται και Ψυχίατρος.

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *