Στερεά Ελλάδα: Οι γλάστρες είχαν… χασίς!

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Από αστυνομικούς της Δ’ Ομάδας Πρόληψης Καταστολής Εγκληματικότητας (Ο.Π.Κ.Ε.), της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ευβοίας, συνελήφθη χθες (02-07-2018) το απόγευμα στο Αλιβέρι Ευβοίας, ένας 46χρονος ημεδαπός, οι οποίος κατηγορείται για παραβάσεις νομοθεσίας περί ναρκωτικών.

Ειδικότερα, κατά τη διενέργεια ελέγχου, βρέθηκε στη κατοχή του και κατασχέθηκε μία αυτοσχέδια χάρτινη συσκευασία, η οποία περιείχε μικροποσότητα ακατέργαστης κάνναβης.

Ακολούθως, από την οικία του, οι αστυνομικοί κατάσχεσαν πέντε (5) φυτά ινδικής κάνναβης, μετά πλήρους ριζικού συστήματος, σε αντίστοιχες γλάστρες, καθώς επίσης και δύο (2) αποξηραμένα δενδρύλλια κάνναβης.

Ο συλληφθείς θα οδηγηθεί στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Χαλκίδας, ενώ την προανάκριση διενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Αλιβερίου.

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *