Στερεά Ελλάδα : Οι αγρότες αποχωρούν, αλλά δεν παραδίδονται – Νέος γύρος μάχης στα δικαστήρια (Aud)

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Οι αγρότες της Βοιωτίας αποχώρησαν από το διοικητήριο της Λιβαδειάς ύστερα από 89 ημέρες κινητοποιήσεων, δηλώνοντας πως ο αγώνας τους δεν σταματά αλλά θα συνεχιστεί με διαφορετικούς τρόπους. Παράλληλα, προχωρούν σε μαζικές αγωγές κατά της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, διεκδικώντας αποζημιώσεις για τη ζημιογόνα καλλιεργητική χρονιά που πέρασε.

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΙΑΝΝΗ ΒΑΓΓΟΥ ΣΤΟΝ LAMIA POLIS 87.7

Ο εκπρόσωπός τους, Γιάννης Βάγγος, κατήγγειλε ότι μεγάλα οικονομικά και πολιτικά συμφέροντα επηρεάζουν την περιοχή της Κωπαΐδας, κατηγορώντας τον περιφερειάρχη πως εξυπηρετεί τα συμφέροντα της ΕΥΔΑΠ και του πολιτικού κατεστημένου αντί των αγροτών.

image 22

Παρά την αποχώρησή τους, οι αγρότες θεωρούν ότι πέτυχαν σημαντικά αποτελέσματα, καθώς προκάλεσαν δύο συνεδριάσεις του περιφερειακού συμβουλίου και επαφές στην Αθήνα, ενημερώνοντας τις αρμόδιες αρχές για την κρίσιμη κατάσταση στην Κωπαΐδα.

Τέλος, ο κ. Βάγγος υπογράμμισε ότι η λύση στο ζήτημα της άρδευσης αφορά μόνο τη φετινή χρονιά, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο νέων κινητοποιήσεων, καθώς παραμένει άγνωστο τι θα συμβεί από την επόμενη χρονιά.

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *