Στάινμαγερ: Πιο επικίνδυνη κι από τον Ψυχρό Πόλεμο η περίοδος που διανύουμε

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

«Ο κίνδυνος για μία ένοπλη αντιπαράθεση είναι σημαντικός».

«Η τρέχουσα περίοδος είναι «πιο επικίνδυνη» κι από τον Ψυχρό Πόλεμο, καθώς η ένταση μεταξύ των ΗΠΑ και της Ρωσίας αυξάνεται εκθετικά», εκτιμά ο Γερμανός ΥΠΕΞ Φρανκ Βάλτερ Στάινμαγερ σε συνέντευξή του στο σημερινό φύλλο της εφημερίδας Bild.

«Είναι ένα ψέμα να πιστεύουμε πως πρόκειται για αναβίωση του παλιού Ψυχρού Πολέμου. Οι ενεστώτες χρόνοι είναι διαφορετικοί, πολύ πιο επικίνδυνοι», τονίζει ο επικεφαλής της διπλωματίας στου Βερολίνου στην πιο δημοφιλή εφημερίδα της χώρας του.

«Ο κίνδυνος για μία ένοπλη αντιπαράθεση είναι σημαντικός. Ο κίνδυνος τούτος ποτέ δεν ήταν τόσο σοβαρός από δεκαετιών και ποτέ άλλοτε δεν ήταν τόσο ισχνή η εμπιστοσύνη μεταξύ Δύσης και Ανατολής», υπερθεματίζει ο πρώην διπλωμάτης Βόλφγκανγκ Ίσινγκερ, που υπηρετεί ως μεσολαβητής του ΟΑΣΕ για την Ουκρανία, σε δηλώσεις του που συμπεριλαμβάνονται στο ίδιο άρθρο.

ΠΗΓΗ : Newsbomb.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *