Σπόραρ για τη χαμένη ευκαιρία: «Εγώ το έχασα – Αν είχα σκοράρει θα ήταν άλλο ματς»

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ο Παναθηναϊκός ηττήθηκε με 2-1 στην έδρα της Μπράγκα, στο πρώτο παιχνίδι για τα play off του Champions League, χάνοντας αρκετές ευκαιρίες για γκολ, με τη μεγαλύτερη από αυτές να σπαταλά ο Αντράζ Σπόραρ.

Με το σκορ στο 1-0, ο Σπόραρ είχε την ευκαιρία να ισοφαρίσει για τον Παναθηναϊκό, αλλά έχασε το… άχαστο μετά από πάσα του Μαντσίνι, αφού αστόχησε προ κενής εστίας. Ο ίδιος ο Σλοβένος επιθετικός του “τριφυλλιού” ήταν απαρηγόρητος μετά το ματς και παραδέχθηκε την… γκάφα του στη φάση.

Οι δηλώσεις του Σπόραρ

«Είχα μεγάλη ευκαιρία στο 1-0. Αν είχα σκοράρει θα γινόταν το 1-1 και θα ήταν διαφορετικό παιχνίδι. Δεν έγινε όμως, αλλά έστω κι έτσι στο τέλος έγινε το 2-1 και είμαστε ακόμα ζωντανοί. Την επόμενη εβδομάδα πρέπει να κάνουμε τα πάντα για να περάσουμε στη φάση των ομίλων».

Για τη χαμένη ευκαιρία του: «Η μπάλα μου ήρθε καλά. Εγώ το έχασα, αλλά στο τέλος σκόραρε ο Μαντσίνι και αυτό είναι το πιο σημαντικό».

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *